Day 8 - Eating healthier

Hello loves! First of all I apologize for being so late today on this daily post but I had a lot going on. So without further useless explanations, let's see what I ate on  my 8th day.

I have been loving and obsessing with oatmeal-fruit combos. I have really noticed that they boost my energy and keep me full for a very long time. I think I am going to stick with oatmeal for a very long time and this is very unusual because a month ago I couldn't even think of oatmeal. Now I LOVE it :) Today I decided to pair it with a mango. 

Lunch consists of lentils and salad. I have loved lentils since I was a little kid. My mom used to cook us lentils instead of the regular bean, even though she does not eat them herself. I would always ALWAYS have two servings for myself - I really loved them and I still do. I think they are so much more delicious and have more nutrients. They are a very good source of cholesterol-lowering fiber, iron, magnesium, and they help your digestive system. If you love your heart eat lentils (I learned that at school).

Dinner - a simple turkey toast and fat-free yogurt.

See you tomorrow,
Marjana

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pershendetje! Pike se pari ju kerkoj falje qe jam me vonese sot po kisha shume gjera neper duar dhe nuk mund te postoja me perpara. Le te mos e zgjasim shume kete punen e justifikemeve dhe shfajesimit time dhe le te shohim se cfare hengra ne diten e 8.

Sic mund ta keni vene re kam filluar te adhuroj kombinimin e tersheres me fruta. E kam vene re qe tershera me jep shume energji dhe me mban "plot" per nje kohe te gjate. Mesa duket do te vazhdoj ta perdor per nje kohe te gjate, kjo eshte shume e cuditshme sepse nje muaj me pare as nuk doja ta dija qe ajo ekzistonte. Tani e ADHUROJ, dhe sot vendosa ta shoqeroja me nje mango.

Nuk e di si e quan shumica e popullsise sepse une gjithmone kam perdorur emertimin grek, por kam degjuar qe i thone groshe. Ate kisha per dreke sot, te shoqeruar me sallate si gjithmone. Me kane pelqyer shume groshet qekur isha e vogel. Mami na gatuante gjithmone groshe ne vend te fasuleve te zakonshme, dhe une gjithmone do te haja dy pjata. Po, me kane pelqyer vertet shume dhe akoma i adhuroj. Groshet jane nje burim shume i mire fibre qe ul kolesterolin dhe mbron zemren tuaj, jane plot hekur, magnez dhe nje ndihmes i sistemit tuaj tretes. Ne shkolle me kane thene: "Ne qofte se e do zemren tende, perdori groshet." E cfare mund te them tjeter?

Per darke - nje tost te thjeshte me pak gjel deti dhe kos pa yndyre.

Shihemi neser,
Marjana












No comments:

Post a Comment