Day 7 - Eating healthier

Here comes the weekend. Now I told you on my first post that weekend days are the worst days for me to eat healthy - there will always be something not that healthy in front of me. I like to treat myself on weekends - I take relaxing very seriously :) But surprisingly I did not eat very bad this Saturday. I woke up in a good mood, happy and full of energy and I made us a good veggie-belly omelet. I like this name, don't you. This omelet is basically scrambled eggs in a round-shape and filled with veggies of your choice. Top it with 1 tbsp of non-fat greek yogurt and you are ready to go. OMG this is so delicious!

Today's lunch consists of fish, baked potatoes and salad, and the dinner has only a cup of iced coffee, just because it's Saturday and I can stay up as late as I want :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja ku na erdhi dhe fundjava. Ne postin e pare ju rrefeva se fundjava, pra mbremja e se premtes, e shtuna dhe e djela jane ditet me te keqija per te ngrene shendetshem. Gjithmone do te ekzistoje dicka para meje qe un nuk do mundem t'e rezistoj. Ne fund te fundit eshte fundjave dhe mua me pelqen ta marr clodhjen seriozisht dhe ta "perkedhel" sadopak veten :) Cuditerisht kete te Shtune nuk hengra dhe shume "keq". U zgjova ne mengjes e lumtur, me humor te mire dhe plot energji, dhe bera dy omeleta plot me zarzavate. Thjesht skuqa vezet ne formen e nje petulle te fshire dhe pastaj e mbusha me zarzavatet e mia te preferuara. Per t'a freskuar pak me shume shtova dhe nje luge kos grek pa yndyre. Ishte shume e shijshme!

Dreka ishte shume e thjeshte: sallaten e perditshme, pesh dhe ndoshta nje sasi pak e tepert me patate - s'kam cfare te bej, i pelqej shume ato te shkretat! Por s'ka gje, e rregullova me kafen qe piva ne darke.








No comments:

Post a Comment