Thanksgiving Day!

Thanksgiving Day was great. The weather couldn't have been better, shinny and chilly. And I didn't have to go to work so all in all it was perfect. I woke up in the morning had a delicious breakfast, styled my hair a little bit, put some make-up on, dressed up and went for coffee :)
Later on, I went to my cousin's for the Thanksgiving Dinner and I looooved the food. The turkey, the stuffing and my dear tiramisu were my favorites. We all had fun.
And of course, what's Thanksgiving without Black Friday Shopping? There were some pretty good sales, so I went to Mall which was super crowded... ! At the end of the day I was super exhausted but happy too :)
Love M









Dita e Falenderimeve ishte fantastike. Moti nuk mund te kishte qene me mire, me diell dhe pak fresket. Dhe nuk kisha pse te shkoja ne pune, keshtu qe ishte perfekte. U zgjova, hengra nje mengjes te shijshem, rregullova pak floket, u make-up-osa , u vesha dhe dola per kafe :)
Me vone, vajta nga kusherinjte per nje dreke super te shijshme. Te preferuarat e mia ishin gjeli i detit, persheshi qe behej nga gjeli dhe tiramisu-ja ime e dashur. Ja kaluam shume bukur.
Dhe kuptohet qe nuk mund te kuptohet dita e Falenderimeve pa Shopping-un e te Premtes se Zeze. Uljet ishin vertet te mira... Keshtu qe bera nje xhiro andej nga qendra tregetare e cila ishte super e populluar me njerez! Ne fund te dites isha shume e lodhur por shume e lumtur :)
Love M



 

No comments:

Post a Comment